Ku koncu septembra O2 Slovakia evidoval vyše 2,1 milióna zákazníkov

02.11.2019 Bratislava

Bratislava 2. novembra (TASR) - Koncom septembra 2019 malo O2 Slovakia vyše 2,1 milióna zákazníkov, čo je podľa informácií spoločnosti o 6 % viac ako vlani. Výnosy operátora v deviatich mesiacoch medziročne vzrástli o 2 % na 218 miliónov eur.

Jednou z najrastovejších zložiek sú dátové výnosy, ktoré sa za tri štvrťroky medziročne zvýšili o 27 %. O2 si polepšilo aj v zisku pred úrokmi a zdanením (EBITDA), ktorý v mesiacoch január až september medziročne stúpol o 13 % na vyše 89 miliónov eur.

Opäť rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorí z celkovej zákazníckej bázy tvorili už vyše 64 %. Priemerná zákaznícka platba za poskytované služby v aktuálnom roku bola 10 eur mesačne. 

Spoločnosť vo februári ohlásila vstup na trh elektronických registračných pokladníc. Systém O2 eKasy je založený na skúsenostiach z Českej republiky a rovnako aj Chorvátska. Okrem kompletného riešenia pokladnice, POS terminálu a tlačiarne operátor poskytuje aj automatické pripojenie na dátovú sieť. 

Spoločnosť začiatkom apríla odštartovala v rámci svojej iniciatívy Dátuj zodpovedne kampaň Nebuď pirát, ktorej cieľom bolo upozorniť širokú verejnosť na nebezpečenstvo používania telefónov za volantom. Podľa augustového prieskumu agentúry Kantar kampaň od apríla zaregistrovalo až 60 % mladých vodičov. Zároveň má takmer 70 % mladých vodičov pocit, že kampaň pozitívne ovplyvňuje správanie sa vodičov a až 88 % mladých si zároveň myslí, že takéto celospoločenské projekty pomáhajú zlepšiť život na Slovensku.

Koncom septembra 2019 pokrývalo O2 sieťou 4G LTE 97,2 % ľudí na Slovensku. Vlastná 2G sieť bola dostupná už pre vyše 99,6 % ľudí.
 

Vyberte región