21.07.2009
Celý región
Dubaj 21. júla (TASR) - Potravinárska firma Al Nassma zo Spojených arabských emirátov (SAE), ktorá sa špecializuje na výrobu mliečnej čokolády z ťavieho mlieka, plánuje so svojím výrobkom vstúpiť na trhy celého ...
Manažér spoločnosti Martin Van Almsick pre agentúru Reuters povedal, že firma so sídlom v Dubaji plánuje najskôr vstúpiť na trh Saudskej Arábie, nasledovať by mal Bahrajn, Katar, Kuvajt a do niekoľkých mesiacov Spojené štáty americké. Obchod chce otvoriť aj v Japonsku, kde je po tomto produkte veľký dopyt.
Al Nassma okrem toho rokuje aj s britským luxusným domom Harrods o predaji svojho výrobku. Spoločnosť, ktorá vznikla v októbri minulého roka, plánuje vyrábať ročne 100 ton prémiovej čokolády z ťavieho mlieka. Firma stavia pri svojom výrobku na záujem ľudí o kvalitné a zdravšie potraviny aj sladkosti. Ťavie mlieko obsahuje 5-krát viac vitamínu C než mlieko kravské, menej tuku, laktózy a viac inzulínu, čo z neho robí vhodnú alternatívu pre ľudí alergických na laktózu a pre diabetikov, povedal Van Almsick.
V spolupráci s rakúskou potravinárskou spoločnosťou Manner vyrába Al Nassma finálny produkt v Dubaji, kde na farme chová približne 3000 tiav. Čokoládu predáva cez obchody napojené priamo na farmu, ale aj v luxusných hoteloch a na palubách súkromných aerolínií. Do mesiaca by chcela spustiť online predaj, povedal Van Almsick.
V bežných obchodoch alebo sieťach supermarketov sa však špeciálna čokoláda objavovať nebude. \"Naša čokoláda je luxusný výrobok, takže v supermarketoch ju nikdy neuvidíte, \" dodal Van Almsick.
0